Cand primesc comanda?

Livrarea produselor se face intre 2 si 4 zile prin metoda curierului rapid in cazul in care produsele sunt pe stoc. In cazul in care produsele nu sunt pe stoc, livrarea produsului poate dura intre 5 si 15 zile (perioada de 15 zile se aplica in general in cazul fotoliilor rulante personalizabile si al dispozitivelor de mers care nu se afla pe stoc).

Pentru asigurare, recomandam ca clientul sa ne contacteze telefonic, prin chat sau email.

RETUR: In maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului, aveti posibilitatea de a returna produsul cu eticheta originala si ambalaj original, nefolosit si nedeteriorat. Pentru informatii suplimentare stam la dispozitia clientului prin numerele de telefon afisate pe site, cat si prin asistenta online pe chat-ul MEDAIR.ro.

 

Confirmarea plasarii comenzii

In cazul in care ati comandat produse de pe site-ul MEDAIR.ro, dupa finalizarea comenzii veti primi un mail de confirmare. In cazul in care ati comandat telefonic, veti primi un SMS de confirmare.

Pentru orice comanda trimisa de Luni – Vineri intre 9:00 si 14:00, veti primi confirmarea in maxim 3 ore de la primirea comenzii. Comenzile primite dupa orele 14:00 vor primi confirmare a doua zi lucratoare. Daca produsul se afla in stoc la oricare din magazinele noastre, veti primi pe e-mail confirmarea disponibilitatii produsului si data aproximativa cand coletul va ajunge la dumneavoastra. (In fereastra marimilor din pagina fiecarui produs sunt afisate marimile sub care a fost produs fiecare model si nu reprezinta masurile aflate in stoc la un moment dat. Se recomanda asigurarea existentei marimii/variatiei de produs telefonic sau prin chat).

Daca produsul nu se afla in stoc, clientul va fi contactat si telefonic/mail si i se transmite data la care i se poate aduce produsul prin comanda speciala.

Din acest moment, comanda ajunge la destinatie in termen de 2-7 zile lucratoare prin curierat (FAN Courier), in functie de orasul in care va aflati. Comenzile primite in week-end si in timpul sarbatorilor legale vor fi prelucrate in primele 3 ore ale urmatoarei zile lucratoare.

 

Anularea comenzii

Daca ati comandat online si doriti sa anulati comanda sau sa o modificati, trimiteti email cu subiectul „anulare comanda”, care sa contina numarul comenzii, la adresa comenzi@medair.ro. Daca plata a fost facuta cu cardul, pentru ca suma se vi se restituie direct in cont trebuie sa contactati banca la care aveti deschis contul.

 

Costul livrarii

Livrarea se face prin firma de curierat rapid FAN Courier si este GRATUITA pentru comenzile mai mari de 350 lei, oriunde in tara.

Pentru comenzile de valoare mai mica de 350 lei, costul livrarii este de 16 lei +TVA, si este inclus pe factura.

 

Garantia produselor

Toate produsele comercializate prin prezentul site sunt insotite de certificat de garantie oferit fie de catre producator fie de catre societatea comerciala care opereaza acest site. Conditiile de garantie sunt prezentate in detaliu pe certificatul de garantie.

 

Returnarea produselor

Produsele achizitionate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor in vigoare.

 

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru, prin posta sau email. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Rambursarea sumelor datorate se va face utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre client pentru tranzactia initiala

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

NU SE POT RETURNA:

  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igiena/ingrijire personala care au fost desigilate
  • Inregistrari audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator

Produse aflate in garantie cu raport de service de inlocuire

Produsele pentru care unitatea de service abilitata a emis accept de inlocuire vor fi inlocuite cu un produs identic, sau, daca acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.